Školní parlament:
- je složen ze zástupců 5. – 9. ročníků, kteří od spolužáků sbírají informace o tom, co by se mohlo ve škole zlepšit nebo změnit
- zástupci tříd pravidelně informují o své činnosti své spolužáky
- úzce spolupracuje s třídním učitelem a vedením školy na vytváření podmínek pro spokojený pobyt žáků ve škole
- připomínky žáků k chodu školy jsou projednány vedením školy
- žáci také mohou využívat schránku důvěry, kam vkládají své připomínky a náměty
- aktivně navrhuje akce zaměřené např. na charitu, zlepšení atmosféry ve škole, rozvoj vzdělávání žáků (besedy, exkurze, divadelní představení, ...)
- zvyšuje zájem žáků o školní společenství - odpovědný přístup k vybavení školy
- vede žáky k odpovědnému přístupu ke svému životu i ke světu
- pomáhá žákům nabývat dovednosti, které jim umožní podílet se smysluplně na životě společnosti, a dává jim možnost zažít, že mohou svět kolem sebe pozitivně proměňovat
- žáci se učí chápat svá práva a zodpovědnosti za své jednání a vlastní vzdělávání
- naplňuje cíle školy v oblasti osobnostní a sociální výchovy a výchovy demokratického občana
- snaží se předcházet negativním jevům, jako jsou šikana, ubližování druhým, ničení majetku školy
| Zástupci školního parlamentu - 2025/2026 |
|
|
| Třída |
předseda |
zástupce |
| 5. A |
Hromádka Vojtěch |
Rubešová Agáta |
| 5. B |
Karel Tomáš |
Janečková Barbora |
| 5. C |
Slouková Ela |
Čeloudová Karla |
| 6. A |
Malá Sára |
Rykr Jáchym |
| 6. B |
Mitrovský Marek |
Kloudová Veronika |
| 7. A |
Ťukálek Radek |
Vohradníková Tereza |
| 7. B |
Slabá Michaela |
Janošová Kristýna |
| 8. A |
Čeloudová Lada |
Brandýský Jakub |
| 8. B |
Kuběna Adam |
Vojtíšková Marie |
| 9. A |
Dostál Michal |
Perná Tereza |
| 9. B |
Dašková Barbora |
Trunec Dominik |
Schůzky školního parlamentu budou probíhat cca 1x měsíčně dle předchozí domluvy.